Huwebes, Agosto 21, 2014

Nalipay ko nga nagkita ta by Ywoc Band



                  Nalipay ko nga nagkita ta
Verse I-
E                           C#m
Salamat higala, kay ania   ka
F#m                      D7
Nalipay ko    nga nakita  ka
E                                  C#m
Labaw sa tanan, ang atong Dios
F#m                           B7
Nga nagmalipayon, kung ania ka

Chorus:
A               B
Tungod kay ang Dios mahimaya
G#m               C#m
Nga mianhi  ka
F#m                F#m                   A         B
Igsuon ko,       higala ko,    magkahiusa   kita

A                 B                 G#m                           C#m
Sa tanang panahon kita         maghigugmaay
F#m
Dili magdinumtanay
F#m
Dili magdinaotay
A                        B                    E
Kay sa Dios kitang tanan magkaigsoonay




Walang komento:

Mag-post ng isang Komento